Kövéren is szép az élet

Csak a kinézetemmel küzdök, vagy ez már csak a figyelmeztetések figyelmeztetése...

Friss topikok

Linkblog

Archívum

narancs diéta

2011.03.22. 09:37

szerző: Éva aki duci

Tegnap kezdtem a narancs-diétát. Elég éhes voltam mellette, de hősiesen bírtam. Már csak négy nap van hátra. Vettem egy Herbál Zsírégetőt, most azt is szedem. Reggel ráálltam a mérlegre 94 kg-ot mutatott.

Hajrá-hajrá!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koverenazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr432761428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása